POPOLNOMA ELEKTRIČNI. VSI NA ENEM MESTU.

Novi modeli in novi načini. MINI nove generacije ponese legendarni občutek vožnje z gokartom in takojšnji navor na naslednjo trajnostno in električno raven. Zmogljivost, ki jo imamo radi, ostaja enaka. Tehnologija za njo pa postaja pametnejša in čistejša iz dneva v dan. Tukaj boste odkrili prednosti sprejemanja novega električnega načina življenja – koliko boste prihranili, kako pogosto boste morali polniti in kako enostavna je lahko vožnja z električnim vozilom.
Elektromobilnost MINI – uvodni videoposnetek

ALI STE VEDELI?

Elektromobilnost MINI – razmejitvena črta Elektromobilnost MINI – razmejitvena črta
Elektromobilnost MINI – ilustracija – polnilne postaje

VEČ KOT 577.000

javno dostopnih polnilnih postaj po Evropi.
Elektromobilnost MINI – ilustracija – zmanjšanje CO2

73–89 %

možno zmanjšanje izpustov CO2.
Elektromobilnost MINI – ilustracija – zelena energija

100 % ZELENA ENERGIJA

uporabljena v javnem omrežju MINI Charging.
Elektromobilnost MINI – ilustracija – hitrost polnjenja

28 MINUT

za polnjenje od 0 do 80 % s hitrim polnilnikom DC.
Elektromobilnost MINI – razmejitvena črta Elektromobilnost MINI – razmejitvena črta

KORISTI SO DALJNOSEŽNE.

S prehodom na popolnoma električni MINI se boste veselili znatnih prihrankov pri stroških energije. Če imate možnost polnjenja doma, so stroški polnjenja na kilometer zanemarljivi v primerjavi s stroški goriva. Prav tako boste morda oproščeni cestnih taks in pristojbin za zastoje. Nacionalni in regionalni organi, ponudniki komunalnih storitev ter druge organizacije lahko izvajajo programe privlačnih subvencij za namestitev polnilnikov za električna vozila. Delodajalci, ki zagotavljajo električna vozila kot službene avtomobile, pa lahko izkoristijo davčne olajšave in dodatne spodbude za zagotavljanje polnilne infrastrukture.

KOLIKO LAHKO PREVOZIM?

POTUJTE DALEČ. POTUJTE ŠE DLJE.

Elektromobilnost MINI – doseg Elektromobilnost MINI – doseg

Novi popolnoma električni MINI Cooper: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP): 14,7–13,8 kWh/100 km; emisije CO2 (kombinirane po WLTP): 0 g/km; električni doseg (kombiniran po WLTP): 293–402 km

MINI Countryman SE ALL4: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP): 18,5–17,0 kWh/100 km; emisije CO2 (kombinirane po WLTP): 0 g/km; električni doseg (kombiniran po WLTP): 395–433 km

KAKO POVEČATI SVOJ DOSEG.

Elektromobilnost MINI – napovednik dosega Elektromobilnost MINI – napovednik dosega

OGLEJTE SI VEČ NAŠIH NASVETOV IN TRIKOV O DOSEGU.

KALKULATOR STROŠKOV IN ČASA.

POGLEJTE, KOLIKO LAHKO PRIHRANITE.


NASTAVITE VREDNOSTI.


Preprosto nastavite vhodne vrednosti spodaj, da dobite najbolj ažurno primerjavo.

električni MINI
Primerljivo vozilo z bencinskim motorjem
Potencialni letni prihranki

Spremembe vrednosti vplivajo na izračune in shranjene zneske. Privzete vrednosti se določijo na podlagi povprečnih cen, zabeleženih v zadnjih 12 mesecih. Vse informacije tukaj se lahko spremenijo.

Če takšno razdaljo prevozite vsak dan
km
0 km 800 km
Vsak teden morate polniti tako pogosto
x
Vsak dan potrebujete tolikšen delež napolnjenosti
%
V primerjavi s primerljivim vozilom z bencinskim motorjem bi lahko potencialno prihranili

ENOSTAVNO POLNJENJE DOMA

H trajanje
 
strošek
 
H trajanje
 
strošek
 

HITRO POLNJENJE NA POTI

H trajanje
 
strošek
 
H trajanje
 
strošek
 

 

Številke se nanašajo na novi popolnoma električni MINI Countryman z ravnjo opreme Essential. Cene temeljijo na povprečnih cenah bencina (1,5 EUR/l ) in stroških električne energije (0,20 EUR/kWh) v zadnjih 12 mesecih. Nazadnje posodobljeno v marcu 2024.

Upoštevajte, da je dejanski doseg odvisen od različnih dejavnikov, predvsem od izbire dodatne opreme, velikosti platišč in pnevmatik, osebnega sloga vožnje, izbrane poti, vremenskih razmer, uporabe ogrevanja/hlajenja in predkondicioniranja. Odvisno od zunanjih dejavnikov, kot je napetost omrežja ali zunanja temperatura, se dejanski časi polnjenja lahko razlikujejo od prikazanih časov polnjenja v tem orodju. Časi polnjenja so bili izmerjeni pri zunanji temperaturi 25 °C.

OGLEJTE SI VSE MOŽNOSTI POLNJENJA.

Elektromobilnost MINI – napovednik polnjenja Elektromobilnost MINI – napovednik polnjenja

USTVARJAMO SVETLEJŠO PRIHODNOST.

Projekti, zgodbe in sodelovanja – navdihnjeni z našo motivacijo, da delamo bolje in več za vse nas, pa tudi za planet.

STVARI, O KATERIH NAS POGOSTO SPRAŠUJEJO.

Svoje popolnoma električno vozilo MINI lahko polnite iz električnega omrežja tako kot kateri koli drugi gospodinjski aparat ali napravo s pomočjo priloženega standardnega polnilnega kabla, ki ga lahko priključite na vsako običajno stensko vtičnico. Vendar pa je ta način polnjenja lahko zelo počasen, zato je namenski domači polnilnik za električna vozila veliko boljša, varnejša in hitrejša izbira. MINI ponuja tudi druge možnosti polnjenja, kot je originalna stenska polnilna postaja MINI Wallbox, ki vam zagotavlja priročno in hitrejšo alternativo s prilagodljivo močjo polnjenja in namenskim 3-faznim priključkom zmogljivosti 11 kW. Polnilnik za pametni dom, ki ga zagotavlja naš partner Pod Point, nudi varno in inteligentno polnjenje s standardno namestitvijo, ki je vključena v ceno. Priporočamo, da se s svojim trgovcem z vozili MINI pogovorite o kombinaciji izdelkov in storitev MINI Charging, ki so idealno prilagojeni vašim domačim okoliščinam polnjenja.
Hladno vreme lahko resda začasno zmanjša doseg baterije električnega vozila za približno 10 do 12 %. Vendar pa ima večina sodobnih električnih vozil že dosege med 250 in 300 km, kar je več kot dovolj za dnevno vožnjo. Električna vozila zasnovana tako, da so v zimskih razmerah veliko bolj učinkovita, kot si ljudje mislijo. Zaradi nizkega položaja baterije in s tem povezanega nižjega težišča se na snegu običajno odrežejo bolje kot konvencionalna vozila. Vaša najboljša obramba v hladnih obdobjih je, da ne dovolite, da bi se napolnjenost popolnoma električnega vozila MINI spustila pod 20 %. To naj bo rezerva v primeru, če je baterija prehladna in mora črpati to shranjeno energijo, da začne postopek polnjenja. Poleg tega je za učinkovito polnjenje baterija vašega vozila najraje v določenem temperaturnem območju, od 15 do 25 °C. Če je zunaj res mrzlo, se mora baterija najprej ogreti, preden jo je mogoče polniti pri večjih hitrostih. Torej, če je mogoče, imejte vozilo v garaži, da zunanja temperatura ne bo toliko vplivala nanj.

Zmogljivost nacionalnega omrežja ni tako velik problem, kot večina ljudi misli. Doslej je vstop električnih vozil na trg EU potekal zelo predvidljivo, električno omrežje pa se ves čas razvija  vzporedno. Zato v bližnji prihodnosti ni potrebe po novih zmogljivostih za proizvodnjo električne energije. Distribucijska podjetja so imele dovolj časa za načrtovanje. Vendar pa je situacija odvisna od posamezne države. Na primer, na severu Evrope je razvoj lažji zaradi močnih električnih omrežij in že vzpostavljene električne ogrevalne infrastrukture. V drugih delih Evrope je razvoj nekoliko težji zaradi enofaznih energetskih sistemov in starejših struktur. Vendar se to hitro rešuje. Pravzaprav je "presenetljiv" preobrat v tej razlagi, saj lahko električna vozila zagotovijo pomemben vir prožnosti v energetskem sistemu. Namesto da bi bila grožnja za stabilnost ali zmogljivost omrežja, električna vozila delujejo kot velike baterije na kolesih. Omogočajo shranjevanje in uporabo energije v kasnejšem času. V naslednjih nekaj letih bomo imeli bazen polnilnikov za električna vozila, ki jih bomo uporabljali kot skupne zaloge.

Električni pogonski sklopi imajo veliko manj gibljivih delov kot motorji z notranjim zgorevanjem (ICE), kar pomeni, da so lahko električna vozila cenejša za vzdrževanje, zlasti ker njihovo servisiranje v primerjavi z vozili z motorjem z notranjim zgorevanjem v povprečju stane manj. Poleg nižjih stroškov vzdrževanja se sčasoma poznajo tudi nižji stroški električne energije za polnjenje vozila doma, kar še dodatno poveča vaše prihranke. Vendar pa, čeprav so nekateri vidiki lastništva električnega vozila očitno cenejši od stroškov, povezanih z vozilom z motorjem z notranjim zgorevanjem, je pričakovati, da bodo tradicionalni avtomobilski deli, kot so pnevmatike in zavorne obloge, stali približno enako.
Elektromobilnost MINI – napovednik – popolnoma električni Aceman Elektromobilnost MINI – napovednik – popolnoma električni Aceman

NOVI POPOLNOMA ELEKTRIČNI MINI ACEMAN.

Novi popolnoma električni MINI Cooper.

Elektromobilnost MINI – napovednik – popolnoma električni Cooper Elektromobilnost MINI – napovednik – popolnoma električni Cooper
Elektromobilnost MINI – napovednik – popolnoma električni Countryman Elektromobilnost MINI – napovednik – popolnoma električni Countryman

Novi popolnoma električni MINI Countryman.