Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.
POPOLNOMA ELEKTRIČNI. VSI NA ENEM MESTU.
ALI STE VEDELI?
VEČ KOT 577.000
73–89 %
100 % ZELENA ENERGIJA
28 MINUT
KORISTI SO DALJNOSEŽNE.
KOLIKO LAHKO PREVOZIM?
POTUJTE DALEČ. POTUJTE ŠE DLJE.
Novi popolnoma električni MINI Cooper: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP): 14,7–13,8 kWh/100 km; emisije CO2 (kombinirane po WLTP): 0 g/km; električni doseg (kombiniran po WLTP): 293–402 km
MINI Countryman SE ALL4: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP): 18,5–17,0 kWh/100 km; emisije CO2 (kombinirane po WLTP): 0 g/km; električni doseg (kombiniran po WLTP): 395–433 km
KAKO POVEČATI SVOJ DOSEG.
OGLEJTE SI VEČ NAŠIH NASVETOV IN TRIKOV O DOSEGU.
Če takšno razdaljo prevozite vsak dan
ENOSTAVNO POLNJENJE DOMA
HITRO POLNJENJE NA POTI
Številke se nanašajo na novi popolnoma električni MINI Countryman z ravnjo opreme Essential. Cene temeljijo na povprečnih cenah bencina (1,5 EUR/l ) in stroških električne energije (0,20 EUR/kWh) v zadnjih 12 mesecih. Nazadnje posodobljeno v marcu 2024.
Upoštevajte, da je dejanski doseg odvisen od različnih dejavnikov, predvsem od izbire dodatne opreme, velikosti platišč in pnevmatik, osebnega sloga vožnje, izbrane poti, vremenskih razmer, uporabe ogrevanja/hlajenja in predkondicioniranja. Odvisno od zunanjih dejavnikov, kot je napetost omrežja ali zunanja temperatura, se dejanski časi polnjenja lahko razlikujejo od prikazanih časov polnjenja v tem orodju. Časi polnjenja so bili izmerjeni pri zunanji temperaturi 25 °C.
OGLEJTE SI VSE MOŽNOSTI POLNJENJA.
USTVARJAMO SVETLEJŠO PRIHODNOST.
STVARI, O KATERIH NAS POGOSTO SPRAŠUJEJO.
Zmogljivost nacionalnega omrežja ni tako velik problem, kot večina ljudi misli. Doslej je vstop električnih vozil na trg EU potekal zelo predvidljivo, električno omrežje pa se ves čas razvija vzporedno. Zato v bližnji prihodnosti ni potrebe po novih zmogljivostih za proizvodnjo električne energije. Distribucijska podjetja so imele dovolj časa za načrtovanje. Vendar pa je situacija odvisna od posamezne države. Na primer, na severu Evrope je razvoj lažji zaradi močnih električnih omrežij in že vzpostavljene električne ogrevalne infrastrukture. V drugih delih Evrope je razvoj nekoliko težji zaradi enofaznih energetskih sistemov in starejših struktur. Vendar se to hitro rešuje. Pravzaprav je "presenetljiv" preobrat v tej razlagi, saj lahko električna vozila zagotovijo pomemben vir prožnosti v energetskem sistemu. Namesto da bi bila grožnja za stabilnost ali zmogljivost omrežja, električna vozila delujejo kot velike baterije na kolesih. Omogočajo shranjevanje in uporabo energije v kasnejšem času. V naslednjih nekaj letih bomo imeli bazen polnilnikov za električna vozila, ki jih bomo uporabljali kot skupne zaloge.